Senin, 26 September 2016

Daftar Tangga Lagu Barat Galau Terbaru

Datang dari album terlaris, Move Along, lagu ini mempunyai nilai sentimen yang cukup rapat. Selain itu, vokalis Tyson Ritter menyentuh Lagu Galau Barat Terbaru jiwa mereka daripada pendengar melalui lirik tetapi hari ini saya baik-baik saja tanpa anda. Lari masa ini tanpa anda dan semua saya terfikir anda akan. Muka yang terkoyak lubang saya lagi '.

Lagu ini agak ke dalam terapi psikiatri untuk Lagu Galau Barat Terbaru para pendengar yang mengalami perpecahan yang. Cassadee cuba masuk ke dalam hati setiap Lagu Barat pendengar melalui lirik ' berdiri di atas sudut yang menangis. Rasa seperti orang bodoh kerana mencuba. Saya pun tidak ingat Kenapa. Saya saya membuang semua menangis ini pada anda
Avenged Sevenfold - I want see you tonight
Avenged Sevenfold - Brompton Cocktail
Avril Lavigne - Innocence
Bruno Mars - Grenade
Bruno Mars - Talking To The Moon
bruno Mars - When I Was Your Man
Britney Spears - Everytime
Celine Dion - My Heart Will Go on
Celine Dion - The Power Of Love
Coldplay - Fix You
Chritina Perri - Thousand Years
Chritina Perri - Arms


Melaungkan pelbagai vokal akustik awal dan vokalis yang menjadikan lagu ini sangat touching hati pendengar. Keinginan untuk suka menyatakn dinyatakan Lagu Barat melalui lirik saya letih menjadi seorang diri, dan buat masa ini bersendirian membuatkan saya mahu datang rumah belakang. Saya dilahirkan untuk memberitahu anda saya suka anda dan saya am koyak untuk melakukan apa yang saya ada untuk.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar